Žymės

,

Kartais esu baisiai sentimentalus padaras ir man labai smagu žiūrėti, kaip žmonės bando įgyvendinti savo svajones, dar mėgstu, kai gražiai dainuoja, ir dar tas liguistas pomėgis stebėti išgyvenimus ir emocijas (tas tikras, kurios būna įrėmintos į gerą šou biznio dirbtinumo dozę) – taip ir susirgau liga, kuri vadinasi „The X factor“.

Šią savaitę didus gedulo kampelis, mat iškrito mano favoritas. Kadangi, mano nuomone, tikrai vertas dėmesio vyriokas, nusprendžiau pasidalinti man labiausiai patikusiom jo dainom (geriausią, žinoma, palikau pabaigai). Taigi, pristatau:

Aiden Grimshaw

Čia galima pažaisti žaidimą „Pažink dainą“:

Čia jis netgi truputėlį šypsosi:

O čia – pirmas ir pats geriausias blynas:

Jamčiau jo albumą, man atrodo. Malonus ausiai ir akiai vyriokas.

