Žymės

, , , , , ,

Kol mano mylimi skautai tūsinasi miške, aš gi leidžiu laiką namie su savo mažiaudančiu vyru ir BBD. Supratau, kad tai pirmas kartas, kai būdama Lietuvoje nesu stovykloje. Keistas jausmas, mintimis vis tiek esu prie laužo, o ausyse skamba vaikų klegesys.

Jei jau prakalbome apie vaikus, vakar žiauriai pakėlė nuotaiką alkoholikairnieksai, ypač šis įrašas. Šita mergikė sumušė visus mano BBD tiriamųjų objektų rekordus ir padovanojo gerą dozę vitamino C. Ačiū jai už tai.

O šiandien atsidariau Youtube, nes norėjau susirasti nuotaiką keliantį gabalaitį, bet pagrindiniame puslapyje už mano akių užkliuvo labai smagi nesąmonė:


Nelabai supratau, ar čia svarbu tai, kad Kembridžo kunigaikščiai, ar tai, kad jie išvažiuoja iš Bekingemo rūmų, ar tai, kad išvažiuoja Aston Martin‘u. Kaip ten bebūtų, šito filmuko turiningumas ir peržiūrų skaičius man pakėlė nuotaiką.

O šiaip tai ieškojau dainuškos, kurios paklausyt vis grįžtu ir kuri man niekaip nenusibosta. Va šitos žavuolės:

Hevenaisdei.

