Žymės

,

Taigi štai. Sėdžiu aš prie savo BBD. Visai gerai einasi, eilinė krizytė praėjo, sakiniai vėl dėliojasi. Gurkšteliu kavos ir nusprendžiu, kad įsipyliau per mažai pieno. Einu į virtuvę. Atsidarau šaldytuvą. O ten lentynoje stovi kavos dėžutė. O dabar spėkit, kas paskutinis lindo į šaldytuvą?

Dar vakar naktį skaipe su makedoniete susirašinėjau, dirbau mat. Mai lav for raiting in ingliš in zis stupid vei iz kikin mai ęs nau:

aš: then it’s osamly osam and don’t bother yourself with additional stuff
ji: ???
ji: didn’t get that “osamly osam” thing

[nugi visai negudra makedonietė, galvoju]

aš: […] You know the word “osam”? :)
ji: nope :)
aš: it’s like “great/ wonderful/ etc.”

[vai vai, kokia aš čia mat gudra ir protinga]

ji: awesome?

Žodžiu, stadija pasiekta, pradedu krėst visokias linksmybes. Bet sekasi man gerai, ačiū. Sakiniai dėliojasi, panikos lyg ir nėra (na, toks sveikas jos laipsnis, tas natūralusis). O poilsio pertraukėlėmis nugrimztu į svajones, kaip vėl grįšiu į normalų gyvenimą, kaip su brangiuoju žiūrėsim daug filmų, kaip galėsiu stačia galva pasinerti į mėgstamą darbą ir pasimatyti su išsiilgtais žmonėmis.

Ir dar nekantraudama laukiu, kada galėsiu perskaityti viską, kas susikaupė ryderyje, o čia surašyti visokias įdomybes, pasiknaisiojusi po tą pačią BBD medžiagą ne akademiniais sumetimais, o dėl smagumo.

Break’s over, back to work.

Reklama