Žymos

, , ,

Paskutinį įrašą savo tinklaraštyje buvau parašiusi lapkritį, taigi, prieš 7 mėnesius. Bet mano blogiukas vis neleidžia man savęs pamiršti – kartkartėmis ateina pranešimai apie naujus komentarus. O aš vis šypsausi, nes žinau, jog greičiausiai pakomentuota po socialinio draudimo numeriu. Ir man labai smagu, nes netikėtai iš savo bėdos ir ieškodama naudos pirmiausia pačiai sau, padariau gerąjį darbelį – smagu jau vienam žmogui ką nors gero padaryti, o šitaip padėjau sutapyti nors trupinėlį nervų daugiau nei 3000 žmonių! Negalėjau patikėti šiandien pažiūrėjus statistikas :))

Dar pamenu neseniai su kolega apie tinklaraščius kalbėjom – turbūt artėjančio LOGINo proga – tai sakiau, kad pas mane dar vis per gūglą ateina, nors jau seniausiai nerašau. „Tai turbūt geroj vietoj tave turėtų mest,“ – pasakė kolega. Kadangi šią savaitę vėl komentarai suaktyvėjo, aš ir patikrinau:

Hell yeah! Aplenkiau SODRĄ ir Wikipediją! Akivaizdžiai darbas išmokė labiau džiaugtis skaičiukais ir reitingais :))

Šiaip tai jeigu rimtai, aš SODROS vietoje stipriai susirūpinčiau, kad daugiau nei pusmetį nerašomas tinklaraštis gūglo paieškoje yra aukščiau už juos. Tai yra akivaizdus įrodymas, kad jų sistema yra tikrai labai nepatogi paprastam vartotojui.

Reklama